ndkdeco logo

نوشته شده در 16 سپتامبر 2023

گروه طراحی و ساخت NDK
زمان مطالعه:6 دقیقه
نویسنده :

آخرین ویرایش در 16 سپتامبر 2023

گروه طراحی و ساخت NDK، یک نام آشنا برای تمامی کسانی است که رویکرد تخصصی و حرفه ای نسبت به طراحی، دکوراسیون و معماری داخلی دارند. اگر از جمله کسانی هستید که به زیبایی و دکوراسیون حرفه ای اهمیت می دهید، گروه طراحی و ساخت NDK در کنار شماست تا دکوراسیون حرفه ای متناسب با سلیقه و نیاز خود را در کمترین زمان و با بهترین هزینه داشته باشید.

گروه طراحی و ساخت NDK ، سال ها در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی فعالیت نموده و سابقه درخشانی در جلب رضایت مشتریان دارد. خلاقیت، رویکرد حرفه ای و تخصصی، سرعت، هزینه بهینه، استفاده از با کیفیت ترین مصالح و لوازم، زیبایی و متمایز بودن از مشخصات پروژه های تحت مدیریت و اجرای گروه NDK می باشد. در ادامه با حوزه های فعالیت، روند و نحوه ثبت سفارش و همکاری با گروه NDK آشنا می شوید.

گروه طراحی و ساخت NDK

دکوراسیون، طراحی داخلی و مبلمان اداری

یکی از حوزه های تخصصی فعالیت گروه طراحی و ساخت NDK، در زمینه دکوراسیون و طراحی داخلی اداری است. در بازار های رقابتی امروز، دکوراسیون اداری و دفاتر کاری دیگر یک انتخاب نیست بلکه نیاز هر مجموعه و کسب و کاری برای موفقیت است.

اگر علاقمند هستید تا با یک دکوراسیون حرفه ای در دفتر و محل کار خود، انگیزه و پویایی را در محیط کار خود جاری نمایید، معماران گروه NDK در کنار شما هستند تا به اهداف خود دست یابید.

بازسازی دفاتر کار و ساختمان های اداری نیز در زمره حوزه های فعالیتی گروه NDK قرار می گیرد. اگر قصد دارید برای افزایش بهره وری نیروی کار، برند سازی مجدد، جلب مشتریان بیشتر یا هر دلیل دیگری، دفتر کاری خود را بازسازی نمایید، گروه طراحی و ساخت NDK با بهترین انتخاب ها و مدیریت هزینه ها در کنار شماست تا تحولی با چاشنی خلاقیت و زیبایی را در دفتر کار خود تجربه کنید.

دکوراسیون، طراحی داخلی و مبلمان اداری

 

گروه طراحی و ساخت NDK جدید ترین و با کیفیت ترین مبلمان اداری را نیز تولید و تامین می نماید. شما می توانید مبلمان متمایز و متناسب با دکوراسیون خود را با بهترین کیفیت و قیمت از میان محصولات گروه NDK تهیه نمایید.

گروه طراحی و ساخت NDK، پروژه های متعددی را در این زمینه انجام داده است که می توانید با مراجعه به لینک مربوطه در سایت، اطلاعات دقیقی در این زمینه بدست آورید. بیش از 40 واحد اداری برج ساعیT از نمونه پروژه های این گروه تخصصی است.

 

طراحی داخلی و دکوراسیون خانه و ویلا

بدون شک زیبایی خانه و ویلا اهمیت زیادی برای صاحبان آن ها دارد. اگر دوست دارید تا در یک محیط زیبا و راحت زندگی کنید و خوش سلیقگی خود را به معرض نمایش بگذارید، می توانید از خدمات طراحی داخلی و دکوراسیون خانه و ویلا گروه طراحی و ساخت NDK استفاده نمایید. طراحی بر اساس سلیقه و نیاز های شما انجام می شود تا از دکوراسیون منزل خود لذت ببرید.

طراحی داخلی و دکوراسیون خانه و ویلا

 

پروژه های بازسازی نیز در این گروه از پروژه ها، طرفداران زیادی دارد. اگر می خواهید با یک هزینه معقول و بهینه، یک تحول بزرگ در ظاهر منزل یا ویلا خود ایجاد نمایید، هم اکنون با کارشناسان گروه طراحی و ساخت NDK تماس بگیرید.

نمونه پروژه های متعدد ساخت و بازسازی خانه و ویلا با طراحی و اجرای گروه NDK را از بخش پروژه ها در سایت مشاهده نمایید.

 

طراحی داخلی و دکوراسیون فروشگاه، کافه و رستوران

آیا می دانید اغلب متخصصان و مشاوران برند سازی، دکوراسیون و طراحی داخلی را به عنوان بخش مهمی از هویت بصری برند می دانند؟

یک دکوراسیون زیبا می تواند تاثیر زیادی در ذهن مشتری داشته باشد و انگیزه او را برای خرید افزایش دهد. اغلب فروشگاه ها، کافه ها و رستوران ها با دکوراسیون متمایز در جذب مشتری موفق تر هستند.

طراحی داخلی و دکوراسیون فروشگاه، کافه و رستوران

 

اگر تا به امروز به فکر دکوراسیون و طراحی داخلی فروشگاه، دکوراسیون شرکت و یا دفتر محیط اداری خود نبوده اید، بهتر است هر چه سریع تر در این خصوص اقدام نمایید.

گروه طراحی و ساخت NDK در کنار شماست تا با طراحی داخلی و دکوراسیون فرصت جدیدی برای پیشرفت کسب و کار خود بیافرینید. دکوراسیون داخلی اداری شرکت زعفران مصطفوی و صنایع پزشکی جهان نوین، از جمله پروژه های موفق گروه طراحی و ساخت NDK است. برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به بخش مربوطه در سایت مراجعه نمایید.

 

تولید و تامین انواع پارتیشن شیشه ای توسط گروه NDK

گروه NDK یکی از برند های شناخته شده و از بزرگترین تامین کنندگان و تولیدکنندگان انواع پارتیشن شیشه ای است. کیفیت بالا، تنوع در نوع، طرح و نقش و قیمت مناسب در کنار خدمات تخصصی نصب و خدمات حرفه ای و تخصصی پس از فروش از جمله مزیت های پارتیشن های شیشه ای تولیدی این گروه است.

"تولید

 

این گروه انواع پارتیشن های شیشه ای مناسب دکوراسیون داخلی اداری، منازل، پارتیشن های صوتی، پارتیشن های مقاوم در برابر آتش و … را با استفاده از به روز ترین تکنولوژی ها و منطبق بر استاندارد های جهانی عرضه می نماید. شما می توانید با اطمینان از کیفیت و ایمنی از این پارتیشن ها در انواع دکوراسیون ها استفاده نمایید.

گروه طراحی و ساخت NDK، در پروژه های دکوراسیون و معماری خود نیز از پارتیشن های تولیدی این گروه استفاده می نماید. نتیجه تامین پارتیشن و سایر مصالح بدون دخالت واسط ها در پروژه های این گروه، سرعت بالا و قیمت مناسب پروژه هاست.

 

نحوه درخواست همکاری و ثبت سفارش

اگر نیاز به طراحی و اجرای دکوراسیون یا تامین انواع پارتیشن شیشه ای یا مبلمان اداری دارید، می توانید برای مشاوره و ثبت سفارش با شماره 02147531 تماس یا از طریق فرم های مربوطه در بخش تماس سایت اقدام نمایید. کارشناسان و متخصصان  NDK آماده ارائه مشاوره های تخصصی و پاسخ به سوالات شما عزیزان می باشند.

نحوه درخواست همکاری و ثبت سفارش

 

بعد از تماس یا سفارش شما، کارشناسان ما به صورت رایگان به محل پروژه می‌آیند. پس از بازدید، جلسات با تیم‌های طراحی برگزار می‌شود. همچنین، هزینه پروژه پس از بررسی تمامی جوانب و خواسته‌های شما محاسبه می‌شود و پس از توافق، قرارداد همکاری امضا می‌شود.