ndkdeco logo

نوشته شده در 29 جولای 2023

مزایا استفاده از پارتیشن شیشه ای
زمان مطالعه:6 دقیقه
نویسنده :

آخرین ویرایش در 29 جولای 2023

مزایا استفاده از پارتیشن شیشه ای

در دنیای مدرن امروز معماری داخلی و دکوراسیون به صورت کاملا تخصصی انجام می شود و روز به روز مصالح جدید، با کارایی و زیبایی بیشتر، به معماران معرفی می شوند. پارتیشن شیشه ای یکی از مصالح جدید است که تحول زیادی در عرصه معماری داخلی و دکوراسیون ایجاد نموده است.

پارتیشن های شیشه ای انواع مختلفی دارند. این نوع پارتیشن ها در طرح ها، نقش ها و اندازه های مختلف عرضه می شود و می توانند پاسخگوی هر نیاز و سلیقه ای باشند. امروزه این پارتیشن ها اهمیت زیادی در صنعت ساخت و ساز دارند و روز به روز به اهمیت آن ها نیز افزوده می شود.

روند رو به توسعه تقاضا برای پارتیشن شیشه ای، قابل درک است، چرا که این پارتیشن ها، یک راهکار زیبا، شیک و مدرن در انواع طراحی های داخلی و دکوراسیون هستند. پارتیشن های شیشه ای در مقایسه با دیوار ها مزیت های متعددی دارند که در این مقاله به برخی از مهم ترین این مزیت ها می پردازیم.

1- سهولت ساخت پارتیشن شیشه ای

شیشه به عنوان ماده اصلی پارتیشن شیشه ای، ماده در دسترسی است، به همین دلیل این پارتیشن ها بدون دردسر و در سریع ترین زمان ممکن ساخته می شوند. پارتیشن های شیشه ای در هر اندازه ای و بدون هیچ محدودیتی ساخته می شود.

 

1- سهولت ساخت پارتیشن شیشه ای

شما میتوانید بر حسب نیاز و بر اساس طرح دکوراسیون مد نظر خود، پارتیشن های شیشه ای را سفارش دهید و به صورت کاملا سفارشی سازی شده، پارتیشن متناسب با نیاز و دکوراسیون خود را تحویل بگیرید. تغییر اندازه پارتیشن به راحتی انجام می شود.

برای آشنایی با پارتیشن فریملس، به مجله NDK مراجعه فرمایید.

2- سهولت نصب پارتیشن شیشه ای

مزیت دیگر پارتیشن شیشه ای سهولت نصب آن است. در واقع سهولت نصب باعث می شود تا این پارتیشن مقرون به صرفه باشد. بر اساس اندازه و طرح دکوراسیون، ممکن است نصب این پارتیشن ها 1 تا 5 روز طول بکشد. فرایند نصب این پارتیشن ها به هیچ وجه طاقت فرسا و زمان بر نیست.

 

2- سهولت نصب پارتیشن شیشه ای

برای نصب پارتیشن های شیشه ای به کار بنایی نیازی نیست و بدون تخریب، می توان کار نصب را انجام داد. بنابراین در یک پروژه بازسازی، می توانید بدون مشکل برای دیگر بخش ها، فقط در یک بخش، نصب پارتیشن را بدون کثیف کاری و گرد و غبار انجام دهید.

3- بهینه سازی مصرف انرژی با پارتیشن های شیشه ای

استفاده از پارتیشن شیشه ای می تواند به شما در مدیریت مصرف انرژی کمک کند. یکی از اصلی ترین مزیت های این پارتیشن ها استفاده از نور طبیعی و کاهش نیاز به نور مصنوعی است. وجود نور طبیعی نیاز شما را به سیستم های گرمایشی کمتر می کند و قابل پیش بینی است که مصرف انرژی کمتری داشته باشید.

 

3- بهینه سازی مصرف انرژی با پارتیشن های شیشه ای

البته استفاده از نور طبیعی علاوه بر کاهش مصرف انرژی، مزایای دیگری نیز دارد. مطالعات نشان می دهد، بهره وری نیروی انسانی در یک محیط با نور طبیعی کافی، بیشتر است. همچنین در یک محیط کاری با پارتیشن های شیشه ای و نور طبیعی، صمیمیت بیشتری حاکم است و به مخاطب حس صداقت منتقل میشود. در یک ساختمان با نور طبیعی کافی احساس خوشبختی و شادی نیز بیشتر است.

4- پارتیشن شیشه ای بهترین راهکار برای تقسیم فضا

اگر فضای کوچکی دارید و می­خواهید بدون دلگیر شدن فضا، آن را تقسیم بندی نمایید، پارتیشن شیشه ای بهترین گزینه است. با استفاده از این پارتیشن ها، می توانید انواع فضا ها را با نهایت زیبایی به صورت دلخواه تقسیم بندی نمایید.

 

4- پارتیشن شیشه ای بهترین راهکار برای تقسیم فضا

پارتیشن های شیشه ای تاشو و کشویی، این امکان را به وجود می آورند که فضای منعطفی داشته باشید. از این پارتیشن ها برای تقسیم فضا در منازل، ساختمان های تجاری و دفاتر کار استفاده می شود.

5- پارتیشن شیشه ای و دکوراسیون زیبا و خلاقانه

معماران خلاق می­توانند با انواع پارتیشن شیشه ای، ایده های خلاقانه خود را پیاده نموده و دکوراسیون کاربردی و کاملا زیبا بیافرینند. زیبایی پارتیشن های شیشه ای منحصر به فرد است و می توان طرح ها و نقشه های این پارتیشن ها را کاملا سفارشی سازی نمود.

 

5- پارتیشن شیشه ای و دکوراسیون زیبا و خلاقانه

شیشه های شفاف، مات، رنگی یا سفید، ساده یا طرح دار می توانند در ساخت پارتیشن های شیشه ای مورد استفاده قرار گیرند. پارتیشن شیشه ای ابزار بسیار عالی برای افزایش زیبایی و ایجاد جلوه مدرن در انواع دکوراسیون هاست.

استفاده از پارتیشن شیشه ای در معماری داخلی و دکوراسیون با گروه NDK

گروه NDK یک گروه تخصصی معماری داخلی و طراحی دکوراسیون است. این گروه به صورت تخصصی در زمینه های زیر فعالیت می نماید :

  • معماری داخلی و دکوراسیون خانه و ویلا.
  • معماری داخلی، دکوراسیون اداری و مبلمان اداری.
  • دکوراسیون فروشگاه ها، کافی شاپ و رستوران و مراکز تجاری.

در تمامی پروژه های طراحی و دکوراسیون گروه NDK، از مصالح مدرن، با کیفیت و زیبا از جمله پارتیشن شیشه ای استفاده می شود. گروه NDK با شناخت کامل از انواع پارتیشن های شیشه ای، بهترین نوع برای هر پروژه را انتخاب و با بهترین قیمت و کیفیت در سریع ترین زمان ممکن تامین می نماید.

 

استفاده از پارتیشن شیشه ای در معماری داخلی و دکوراسیون با گروه NDK

طراحی و دکوراسیون در گروه NDK به صورت کاملا خلاقانه، حرفه ای و متناسب با نیاز و سلیقه مشتریان انجام می شود. پروژه های معماری داخلی، دکوراسیون و بازسازی توسط متخصصان با تجربه و خلاق این گروه در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین هزینه انجام می شود.