ndkdeco logo

نوشته شده در 19 آوریل 2023

نکات مهم طراحی دکوراسیون داخلی اداری
زمان مطالعه:5 دقیقه
نویسنده :

آخرین ویرایش در 19 آوریل 2023

نکات مهم طراحی دکوراسیون داخلی اداری

امروزه طراحی دکوراسیون داخلی اداری به یکی از عناصر جدی موفقیت تجاری تبدیل شده است. بسیاری از مردم بیشتر روز و شب خود را در محیط کار خود می گذرانند، بنابراین طراحی دکوراسیون اداری مناسب، می تواند بر روحیه افراد تأثیر بگذارد. چیدمان دفتر احتمالاً مهمترین قسمت در پروژه های طراحی داخلی تجاری است.

تحقیقات اخیر نشان داده است که طراحی داخلی دفتر، تا 32 درصد بهره وری کارکنان را بهبود می بخشد و در واقع فضا های خلاقانه اداری، منجر به بهبود عملکرد مثبت کارمندان می شود.

نمی دانید چگونه یک طراحی داخلی عالی برای دفتر ایجاد کنید؟ در اینجا 6 نکته خوب در مورد طراحان داخلی دفتر برای کمک به شما آورده شده است.

بهترین نکات طراحی دکوراسیون داخلی اداری

1- طراحی دکوراسیون داخلی اداری خود را با سبک خاص انجام دهید

دقیقاً مانند طراحی مسکونی، طراحی دفتر باید با سبک خاصی انجام گیرد. هدف و مأموریت شرکت خود را در نظر بگیرید و متناسب با آن طراحی دکوراسیون را به انجام رسانید.

اگر انتخاب طرح دکوراسیون داخلی سخت است، متخصص طراحی داخلی دفتر می تواند به شما کمک کند. ظاهر مدرن دفتر شما می تواند نظر هر بیننده را به خود جلب نماید.

2- طراحی دفتر الهام بخش داشته باشید

نوع طراحی دفتر شما بر روحیه کارکنان بسیار تأثیرگذار است. از طریق روانشناسی رنگ می توانید متوجه شوید چه رنگ هایی انرژی بیشتری را به محیط شما هدیه می کنند.

انتخاب رنگ آبی یا سبز باعث آرامش می شود، در حالی که فضایی که دارای رنگ قرمز یا زرد باشد، بهترین مکان برای اتاق جلساتی است که ایده ها در آنجا تولید می شوند. یکی از مهمترین عواملی که باید در طراحی دکوراسیون دفتر کار خود در نظر بگیرید، انتخاب رنگ مناسب است.

 

رنگ آبی در دکوراسیون داخلی اداری

رنگ دفتر در روحیه افراد تأثیر زیادی دارد، بنابراین بهتر است از رنگ های آرام استفاده کنید. دکوراسیون، فضای خشک و جدی دفتر را تغییر می دهد، بنابراین بهتر است علاوه بر تهیه تجهیزات لازم برای دفتر، به دکوراسیون آن نیز توجه شود.

برای تزئین دیوار دفتر می توانید از انواع رنگ های تزئینی و قاب عکس استفاده کنید. علاوه بر این، قرار دادن گیاهان طبیعی می تواند نشاط را به دفتر شما هدیه دهد.

3- محیط اختصاصی برای افراد ایجاد کنید

ما در عصری هستیم که مردم دوست دارند تنها باشند. ایجاد فضا های کاری اختصاصی امری است که طی سال های اخیر به شدت بدان توجه شده است. اختصاص فضا به کارکنان و حفظ حریم خصوصی می تواند تمرکز آن ها را برای انجام کار ها بالا ببرد.

 

محیط اختصاصی با پارتیشن اداری

قفسه ها و دکور، موارد دیگری هستند که باید در فضای کار استفاده شوند. می توان از قفسه ها برای قرار دادن وسایل در یک دفتر استفاده کرد. پس زمینه های زیبا نیز می توانند نقش مهمی در زیبایی فضا داشته باشند.

بهتر است قفسه ها را در جایی قرار دهید که به راحتی در دسترس باشند. بهترین مکان برای در نظر گرفتن قفسه بندی و دکوراسیون، فضای کنار میز شماست.

4- فرصت های همکاری خلاقانه طراحی کنید

بیشتر مشاغل با فرصت های همکاری و گردهمایی ایده های بهتری را کشف می کنند.یک طراح داخلی دفاتر خوب، این کار را با ایجاد فضای جلسه گروهی، که گروه های کوچک یا بزرگ در آن جمع می شوند،امکان پذیر می کند. پارتیشن های شیشه ای، میز های گرد به عنوان بستری برای ایجاد گردهمایی گروهی می باشد.

 

پارتیشن های شیشه ای در دکوراسیون داخلی

خدمات طراحی دکوراسیون داخلی از مبلمان متحرک، میز های کوچک که قابلیت تبدیل به میز بزرگ را دارند استفاده می نمایند تا فضایی را برای جمع شدن همکاران ایجاد نماید تا افراد بتوانند ایده های خود را بیان نمایند.

5- بهره وری کارمندان را بهبود بخشید

در حالی که مناطق آرام برای کار متمرکز، ضروری است، همچنین ارائه فضای ورزش و سرگرمی در فضای کار می تواند روحیه کارمندان را بهبود بخشد.

 

طراحی دکوراسیون داخلی اداری

رنگ های پویا و زنده موجب افزایش خلاقیت کارکنان شما می شود و از این رو می توانید بهره وری کارمندان خود را با انتخاب دکوراسیون عالی بهبود بخشید.

6- طراحی دکوراسیون تاثیرگذار در نگاه اول

تاثیر در اولین نگاه همواره بحثی است که در مباحث دکوراسیون داخلی بدان توجه می شود. اتاق جلسه زیبا و مدرن و یا محیطی زیبا برای نشستن مشتریان، تمام مواردی هستند که در تاثیر در اولین نگاه معنا می یابند.

شما تعجب خواهید کرد که چگونه اولین برداشت از یک طراحی عالی دفتر، واقعاً می تواند باعث افزایش سود تجارت شما شود. در واقع سوداوری بالاتری را به واسط طراحی مدرن محیط ادرای و دفتر خود ایجاد نمایید و نظر تمام مراجعه کنندگان خود را جلب نمایید.

اگر دفتر شما از دید خوبی برخوردار است، بهتر است از این نکته به عنوان یک نقطه موثر در طراحی فضا استفاده نمایید. با توجه به ساعات طولانی که هر فرد در محل کار می گذراند، فضای کار می تواند کسل کننده و تکراری باشد. با داشتن دید خوب از محل کار، می توانید هنگام کار، احساس بهتری نسبت به محیط اطراف خود داشته باشید.

 

طراحی دکوراسیون تاثیرگذار

گروه طراحی و ساخت NDK انواع پروژه های دکوراسیون خانه و ویلا، طراحی دکوراسیون داخلی اداری، طراحی داخلی رستوران و کافی شاپ و دیگر محیط ها را به انجام رسانیده است. با مشاهده گالری نمونه کار ها می توانید ایده طراحی برای محیط خود دریافت نمایید. به منظور سفارش پروژه دکوراسیون محیط خود با کارشناسان ما به شماره 47531-021 و 47530-021 تماس حاصل نمایید.