ndkdeco logo

نوشته شده در 23 جولای 2023

فضای زیر شیروانی با پارتیشن شیشه ای
زمان مطالعه:6 دقیقه
نویسنده :

آخرین ویرایش در 16 سپتامبر 2023

بهبود فضای زیر شیروانی با پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای میتواند ابزار بسیار مناسبی برای پیاده سازی ایده های خلاقانه شما برای تغییر کاربری و ایجاد تحول در فضا ها و اتاق های زیر شیروانی باشد. مشخصه اصلی اتاق های زیر شیروانی فضای باز و بزرگ با نور زیاد است. از اغلب زیر شیروانی ها به عنوان انبار یا مقاصد تجاری استفاده می شود.

شاید بسیار عجیب به نظر برسد اگر بگوییم که با ایده های خلاقانه یک معمار میتوانید فضای زیر شیروانی را به فضای دنج و مناسب برای زندگی تبدیل کنید، هر چند لازم است تغییراتی که ایجاد می­کنید زیاد باشد، اما میتوانید به این هدف دست یابید. در این مقاله توضیحاتی در خصوص استفاده از پارتیشن شیشه ای برای بهبود فضا های زیر شیروانی ارائه شده است.

مشخصات اتاق زیر شیروانی منتخب برای تحول با پارتیشن شیشه ای

اگر شما هم به دنبال ایجاد تحول در اتاق زیر شیروانی با پارتیشن شیشه ای هستید، اول لازم است به یک تعریف مشترک از اتاق زیر شیروانی برسیم. اتاق های زیر شیروانی اتاق هایی هستند که در ساختمان های اداری، تجاری، کارخانجات و ساختمان های قدیمی وجود دارند. مشخصه اصلی این ساختمان ها سقف های بلند، پنجره های بزرگ و نورگیری بسیار است.

این فضا ها معمولا یک فضای بزرگ مسطح و بدون دیوار هستند. در اتاق های زیر شیروانی لوله کشی ها در معرض دید هستند. معمولا ویو اتاق های زیر شیروانی منحصر به فرد است و شما میتوانید از پنجره های بزرگ منظره بسیار زیبایی را مشاهده کنید. اما از نگاه معماران، مزیت اصلی اتاق های زیر شیروانی قابلیت پیاده سازی انواع ایده ها و طرح ها در این فضاست. اگر یک معمار خلاق هستید به راحتی میتوانید با پارتیشن شیشه ای این فضا را متحول کنید و از آن یک فضا دنج و آرام برای استراحت و حتی زندگی بسازید.

بهبود فضای زیر شیروانی با پارتیشن شیشه ای

برای استفاده از پارتیشن شیشه ای به نکات زیر توجه کنید :

  • سقف های بلند اتاق های زیر شیروانی این امکان را به وجود می آورد که به راحتی سطح دیگری را اضافه کنید.
  • میتوانید طراحی را بر اساس سلیقه و نیاز های اختصاصی مشتری انجام دهید، چرا که یک فضای بزرگ بدون تقسیم بندی و با سقف های بلند در اختیار دارید.
  • به دلیل وجود پنجره های بزرگ نور زیادی در اختیار دارید. زیر شیروانی با پنجره بزرگ و سقف بلند کاملا نورگیر است.
  • برخلاف دیگر پروژه های بازسازی، هیچ دیواری وجود ندارد که برای شما مشکل ساز باشد و ایده های ذهن شما را به هم بریزد.
  • از هر نوع تزیین حتی از تزیین های مدرن می­توانید برای تزیین و دکوراسیون اتاق زیر شیروانی و دیوار ها استفاده کنید. پس از پیاده سازی از تناسب بسیار خوب تزئینات با فضا تعجب خواهید نمود.

به این نکته هم توجه کنید که این مزیت ها باعث شده است که فضا های دنج و زیبای زیر شیروانی به یکی از محل های زندگی پرطرفدار در نیویورک تبدیل شود.

 

پارتیشن شیشه ای میتواند …

اصلی ترین مسئله ای که باید در خصوص اتاق زیر شیروانی حل کنید، تقسیم بندی فضا و ایجاد حس آرامش، حریم خصوصی و دنج بودن است، پارتیشن شیشه ای بهترین گزینه است. شما با پارتیشن شیشه ای میتواند آشپزخانه، حمام، دستشویی، اتاق خواب، اتاق مهمان، اتاق کار و هر فضای دیگری را به راحتی و بدون دردسر و نیاز به کار بنایی سنگین ایجاد نمایید.

پارتیشن های شیشه ای می توانند ثابت، تاشونده، شفاف، مات، با قاب، بدون قاب و حتی طرح دار باشند. استفاده از پارتیشن شیشه ای یک راهکار مینیمالیستی است که این امکان را به شما میدهد که بر اساس طرح و نیاز تقسیم بندی فضا را به راحتی انجام دهید.

پارتیشن ها را می توان به صورت طولی و عرضی در بازسازی استفاده نمود. پارتیشن هایی از این نوع علاوه بر سبک بودن، داشتن قیمت مناسب و سهولت نصب مزیت های دیگری نیز دارند. از جمله این که میتوانید به راحتی آن ها را جمع آوری و مجدد در جای دیگری نصب کنید. با پارتیشن شیشه ای به راحتی می توانید تناسب منحصر به فردی از حریم خصوصی و نور طبیعی ایجاد کنید و ترکیبی از پارتیشن های تیره و شفاف را استفاده نمایید.

پارتیشن شیشه ای میتواند اتاق زیر شیروانی را به محل زندگی مناسبی تبدیل کند

با پارتیشن های شیشه ای میتوانید نقاط ضعف اتاق زیر شیروانی را پوشش دهید و به فرصت تبدیل کنید. یکی از اصلی ترین مشکلات و دغدغه ها در خصوص اتاق های زیر شیروانی، هزینه بالای لازم برای تامین نور، گرمایش، سرمایش و تهویه این اتاق هاست. پارتیشن های شیشه ای برای این مشکلات نیز یک راهکار مناسب هستند.

در صورتی که از این نوع پارتیشن استفاده کنید، میتوانید از نور طبیعی نهایت استفاده را بکنید و با استفاده از پارتیشن های متحرک در کنار پارتیشن های ثابت گردش هوا ایجاد نمایید. پارتیشن شیشه ای میتواند به شما کمک کند تا فضایی دنج داشته باشید. این پارتیشن ها میتوانند عایق های قدرتمندی در برابر صدا باشند.

 

پارتیشن شیشه ای برای اتاق های زیر شیروانی با گروه NDK

گروه NDK یک گروه تخصصی معماری و طراحی دکوراسیون داخلی است. با کمک معماران و متخصصان این گروه اتاق های زیر شیروانی خود را به بهترین شکل ممکن، با استفاده از پارتیشن شیشه ای بازسازی کنید.

این گروه یکی از بزرگترین تولید کننده و تامین کنندگان پارتیشن شیشه ای در طرح های مختلف با قیمت مناسب و بهترین کیفیت است. پروژه های بازسازی به کمک انواع پارتیشن های شیشه ای تولیدی و تامین شده توسط این گروه پیاده سازی میشوند. پارتیشن های شفاف، مات، ساده، طرح دار، ثابت، تاشونده و با انواع قاب ها قابل تامین از گروه NDK هستند.

پارتیشن شیشه ای برای اتاق های زیر شیروانی با گروه NDK

مشخصه های اصلی پروژه های گروه NDK، سرعت و کیفیت بالا، قیمت بهینه، خلاقیت و زیبایی منحصر به فرد است. شما میتوانید با بهترین قیمت، سریع ترین زمان و کمترین کار بنایی و ساخت و ساز، بزرگترین پروژه های بازسازی را پیاده نمایید. یک فضای متناسب با سلیقه و البته نیاز های خود را تحویل بگیرید.

برای طراحی، بازسازی یا تامین انواع پارتیشن شیشه‌ای از بخش تماس سایت، سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.