ndkdeco logo

نوشته شده در 23 جولای 2023

در های کشویی مقرون به صرفه از جنس شیشه
زمان مطالعه:6 دقیقه
نویسنده :

آخرین ویرایش در 23 جولای 2023

در های کشویی مقرون به صرفه از جنس شیشه

در های کشویی به وفور در انواع دکوراسیون ها استفاده می شوند. به ویژه اگر فضای کافی برای داشتن در های معمولی نداشته باشید، یا دیوار کافی برای نصب در نداشته باشید، بهترین راه حل استفاده از در های کشویی میباشد. قابل پیش بینی است که با کوچکتر شدن آپارتمان ها در زندگی های امروز، این نوع از درب ها بیشتر از گذشته مورد توجه هستند. این نوع در ها برای کمد ها، در حمام ها، سرویس های بهداشتی، انباری ها و در تمامی ساختار هایی که با محدودیت فضا مواجه هستید، قابل استفاده هستند.

یکی از بزرگترین چالش ها در خصوص این نوع در ها، هزینه بالا ساخت آنهاست. به ویژه اگر بخواهید بر روی دیوار های ساخته شده این در ها را نصب کنید. در های کشویی ممکن است به هنگام باز و بسته شدن دچار مشکل شوند یا با فشار و ضربه سهولت استفاده خود را از دست بدهند. در صورتی که در کشویی از جنس شیشه بدون قاب باشد، این مشکل تشدید میشود. هزینه تعمیر و رفع مشکلات در کشویی میتواند بسیار زیاد باشد. در این مقاله راهکاری برای این مشکل مطرح شده است تا در کشویی شیشه ای را با بهترین هزینه ممکن داشته باشید.

استفاده از در های کشویی از جنس شیشه و بدون قاب

در واقع اگر می خواهید در های کشویی از جنس شیشه بسازید باید پنل های شیشه ای فریم دار را در اولویت قرار دهید. فریم ها می توانند باعث کارایی بهتر در ها، اتصال بهتر به چهارچوب و باز و بسته شدن راحت تر آن ها شوند. تنها نکته ای که در این حالت به آن توجه کنید تا بتوانید سال ها از در های کشویی خود استفاده کنید، خرید درهای کشویی است که جنس خوبی دارند و دقیق ساخته شده اند.

البته اهمیت زیادی دارد که از یک فرد متخصص برای نصب این در ها کمک بگیرید تا درست و اصولی نصب شوند. در صورتی که پنل از جنس مناسبی انتخاب کرده باشید که دقیق ساخته شده است و در را به صورت حرفه ای و بدون ایراد نصب نموده باشید، می توانید سال ها از آن استفاده کنید.

 

استفاده از در های کشویی از جنس شیشه و بدون قاب

به دلایل متعدد معماران ترجیح میدهند که در های کشویی را از جنس پنل شیشه ای و بدون قاب بسازند. این نوع در ها زیبایی منحصر به فردی دارند، بسیار سبک هستند و با هر نوع دکوراسیونی انطباق خوبی داشته و در هر فضایی با هر اندازه ای قابل استفاده اند.

تنها ایراد استفاده از در های کشویی از جنس شیشه بدون فریم، نیاز بیشتر این درها به نگهداری و تعمیرات دوره ای است. همچنین شیشه یک ماده شکننده است و لازم است تا با تدابیر ویژه و با کمک متخصصان این در ها را نصب کنید تا از ایمنی در اطمینان حاصل نمایید. لازم به تاکید نیست که نصب غیر اصولی یک در کشویی از جنس پنل شیشه ای بدون فریم تا چه حد می تواند خطرناک باشد.

مشکل دیگری که به هنگام انتخاب این در ها باید مد نظر داشته باشید این است که این  نوع از در های کشویی در مقایسه با دیگر انواع، در برابر ضربه و فشار عملکرد ضعیف تری دارند و لازم است بعد از هر ضربه ای مجدد تنظیم و حتی تعمیر شوند. تنظیم و تعمیر میتواند هزینه بر و زمان بر باشد، اما میتوانید با یک راهکار که در ادامه توضیح داده میشود، هزینه تعمیر را کاهش دهید.

برای مطالعه آشنایی با پارتیشن شیشه ای، اینجا را کلیک کنید.

ترفندی برای کاهش هزینه ها و استفاده از در های کشویی شیشه ای بدون قاب

اصلی ترین نکته ای که در خصوص استفاده از در های کشویی شیشه ای بدون قاب وجود دارد این است که از همان ابتدا و به هنگام نصب، به فکر تنظیمات بعدی باشید. در واقع لازم است برای روزی که فشار یا ضربه ای در کشویی را نیازمند تنظیمات مجدد نموده است، از همان ابتدا برنامه ریزی کنید.

فرض کنید یک در دچار مشکل شده باشد، اولین کاری که باید به هنگام تعمیرات در انجام دهید چیست ؟ بدون شک لازم است تا در را از چارچوب خود جدا کنید. حال اگر این در کشویی و از جنس شیشه و بدون قاب باشد چه باید کرد ؟ باید در نظر داشته باشید که ممکن است لازم باشد تا دیوار های اطراف فریم را تخریب کنید.

 

ترفندی برای کاهش هزینه ها و استفاده از در های کشویی شیشه ای بدون قاب

به هنگام نصب این نوع از در های کشویی پنل در را بزرگتر از قسمت ورودی در می­سازند تا به هنگام بسته شدن در، فضای خالی وجود نداشته باشد. در این حالت نمیتوانید در را بدون تخریب دیوار جدا کنید. اما چه باید کرد؟

راهکار این است که از همان ابتدا درب دوتایی استفاده کنید. حتی اگر به نظر میرسد در منفرد مشکلی نخواهد داشت، باز بهتر است ریسک نکنید و از همان ابتدا در دوتایی نصب کنید. ممکن است این نوع در های کشویی در ابتدا هزینه بیشتری داشته باشند اما به هنگام وقوع مشکلات رایج برای این نوع در ها فقط کافی است ترمز ها یا اصطلاحا استاپر ها را باز کنید و نیازی به تخریب دیوار نیست.

در این حالت می توانید یکی از پنل ها را در داخل دیوار به حالت بسته نگه دارید و پنل دیگر را به راحتی جدا کنید. پس از جدا شدن یک پنل، می توانید پنل دیگر را نیز بدون نیاز به تخریب دیوار جدا کنید.

برای مطالعه مقالات بازسازی و ساخت خانه و ویلا، بر روی این لینک کلیک فرمایید.

در های کشویی با گروه NDK

گروه NDK یک گروه تخصصی معماری و طراحی دکوراسیون داخلی است. شما می­توانید با کمک معماران و متخصصان این گروه بهترین در های کشویی را در دکوراسیون مد نظر خود استفاده نمایید. در های کشویی که امروز بیشتر از گذشته مورد توجه معماران هستند، می توانند بسیار مبتکرانه و زیبا در دکوراسیون مد نظر شما مورد استفاده قرار گیرند.

پنل های شیشه ای با فریم و بدون فریم در انواع طرح ها و اندازه ها برای ساخت در های کشویی با بهترین قیمت ها و بالاترین کیفیت ها توسط گروه NDK عرضه میشوند. در های کشویی از جنس پنل های شیشه ای بدون قاب نیز با نهایت زیبایی متناسب با دکوراسیون شما تولید و به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای نصب می شوند. تا ضمن داشتن ایمنی و کارایی، بتوانید به راحتی آن ها را در صورت نیاز تعمیر کنید.

 

در های کشویی با گروه NDK

 

جهت طراحی دکوراسیون یا تامین انواع درب‌های کشویی از جنس پنل های شیشه ای با شماره 47531 تماس حاصل نمایید. مشاورین گروه NDK آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما عزیزان هستند.