ndkdeco logo

نوشته شده در 19 آوریل 2023

ایده طراحی داخلی مطب دندانپزشکی
زمان مطالعه:5 دقیقه
نویسنده :

آخرین ویرایش در 19 آوریل 2023

 ایده طراحی داخلی مطب دندانپزشکی

ایده طراحی داخلی مطب دندانپزشکی بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است. تغییرات در دکوراسیون و طراحی باعث می شود آنچه افراد هنگام ورود به مطب دندانپزشکی می بینند و تجربه می کنند، بر کل تجربه آن ها تأثیر بگذارد.

رشته پزشکی دائما در حال گسترش و تغییر است زیرا تحقیقات جدید چشم انداز های جدیدی را در این زمینه فراهم می کند. زمینه های ارگونومی و طراحی نشان داده است که طراحی بر احساس افراد تأثیر می گذارد. این گرایش های طراحی داخلی مطب دندانپزشکی در حال حاضر در دنیای دندانپزشکی موج می زند.

 

ایده طراحی داخلی مطب دندانپزشکی

رنگ های تازه، پررنگ و شاد به همراه اشکال زیبا، تاثیر متحیر کننده ای از خود به جای می گذارند. این روند اتاق را زنده کرده و با طراحی جوانانه، توجه بیماران را به خود جلب خواهد کرد.

رنگ های تازه، روشن و شاد مانند قرمز، تأثیر ماندگاری بر ذهن می گذارد. در اینجا می بینیم که الگوهای شاد از طریق کارهای هنری، دیوار ها و وسایل رنگی اجرا می شوند. این عوامل تاثیر گذار شامل موارد زیر می باشد.

برای مطالعه مقالات پارتیشن شیشه ای، به مجله NDK مراجعه فرمایید.

1- رنگ و چراغ روشن

به نظر می رسد یک پوشش رنگ تازه برای شروع کافی است که تغییر کند، درست است؟ دیوار های سفید روشن که با رنگ های تازه و پررنگ برجسته شده اند، هم اکنون در مطب های دندانپزشکی رواج دارد. به عبارت دیگر نارنجی، آبی، قرمز و سبز، رنگ های نیرو بخشی هستند که اکنون برای طراحی داخلی مطب دندانپزشکی بسیار محبوب هستند.

 

رنگ و نور در طراحی داخلی مطب دندانپزشکی

وسایل روشنایی در مطب های دندانپزشکی، بسیار تاثیرگذار می باشند. وسایل سفارشی که مناطق خاصی را روشن می کنند، مانند مکان های نشستن، اتاق های بازی و محل پذیرایی در سراسر مطب دندانپزشکی، به طرز چشمگیری تاثیرگذار است. هر وقت نور و رنگ با هم کار کنند، اتاقی ایجاد می کنند که پویا و فراموش نشدنی است.

2- سرگرمی به عنوان دکور

خواه مطب دندانپزشکی مخصوص کودکان و یا برای بزرگسالان باشد، ارائه سرگرمی بسیار مرسوم شده است. به نظر می رسد مشتریانی که در مطب های دندانپزشکی محیطی برای تماشا فیلم و تلویزیون دارند، واقعاً آن محیط را دوست دارند.

دکوراسیون شیک و جذاب دندانپزشکی

از زمان افزودن عنصر سرگرمی، برخی از طراحی داخلی مطب دندانپزشکی تبدیل به محیطی فراتر از خدمات دندان پزشکی شده اند. قاب های هنری و یا نقاشی می تواند آن را به یک محیط هنری مدرن تبدیل نماید. برخی از مطب های دندانپزشکی اتاق های تماشای فیلم با دکوراسیون عالی ارائه می دهند که احساس راحتی را برای شما ایجاد می نماید.

3- نقشه طراحی باز

بسیاری از برنامه های طراحی داخلی مطب دندانپزشکی، به طرز چشمگیری تغییر می کند و طراحی های مدرن را در محیط دندان پزشکی می توانید مشاهده نمایید که احساس لذت بیشتری را برای بیماران به دنبال دارد.

4- امکانات خانه در مطب دندان پزشکی

اتاق های انتظار دیگر فقط ردیفی از صندلی ها نیستند. قفسه مجلات، اسباب بازی برای کودکان تلویزیون های صفحه تخت نصب شده بر دیوار، تماما زیبایی و نیز راحتی برای مطب به دنبال دارد. صندلی های زیبایی که در کنار میز قرار گرفته اند، شما را ترغیب می کند تا راحت باشید و با افراد نزدیک خود صحبت کنید.

 

امروزه مطب ها دارای یخچال کوچک، دستگاه قهوه ساز و محیطی برای خوردن میان وعده است که بیمار واقعاً احساس راحتی می کند، به گونه ای که فرد احساس میکند در خانه خود است.

5- طراحی داخلی مطب دندانپزشکی

دیگر روز هایی که وارد مطب دندان پزشکی می شوید و بلافاصله با محیطی خشن و دلهره آور روبرو می شدید، گذشته است. امرزه مطب های دندانپزشکی به صورت مدرن طراحی شده اند.

6- تم های منحصر به فرد دکوراسیون

طراحی مطب دندان پزشکی در گذشته در مطب ها یکسان بوده است.

 

تم رنگی منحصر به فرد در دکوراسیون

رنگ بندی منحصر به فرد و نیز دکوراسیون مدرن مطب دندان پزشکی می تواند نظر هر فردی را به خود جلب نماید.

7- طراحی داخلی کودک پسند

وقتی مطب های دندانپزشکی دکوری مناسب کودک را انتخاب می کنند، مراجعه به دندانپزشک، هیجان انگیز و خاطره انگیزتر خواهد بود. تلویزیون ها به تنهایی می توانند بچه ها را وادار کنند که گاهی اوقات با شادی و آرامش بنشینند و بازی مورد علاقه خود را انجام دهند. امروزه مطب دندان پزشکی به محیطی مهیج برای کودکان تبدیل شده است.

 

طراحی داخلی کودک پسند

گروه طراحی و ساخت NDK پروژه های اداری متعددی را برای محیط های اداری، رستوران ها و نیز خانه فراهم اورده است که می تواند زیبایی ویژه ای را به محیط شما بخشد. به منظور مراجعه حضوری می توانید به آدرس شهرک غرب، صراف های شمالی، کوچه کیان، پلاک 49، واحد 4 مراجعه نمایید و یا با شماره 09122775966 یا 09122375842 تماس حاصل نمایید.

 

 

 

برچسب ها :